lørdag, mai 14

Prosjekt dukkestue II






Nå har det skjedd litt av hvert ute i den lille dukkestua. Ferdig malte vegger og gulv. Det nye Ikea kjøkkenet flyttet inn forrige uke. Vi gikk for en åpen kjøkkenløsning, med åpne hyller istedenfor overskap..hihi. Fint skal det værra! De fleste tingene har vi funnet på årets loppis og Thelma har selv vært med på å innrede. Eller kanskje utrede- alt jeg putter inn går konsekvent ut i sandkassa.. Det er liksom der det skjer har jeg skjønt. I en stille stund fikk jeg allikevel knipset noen bilder. Fortsatt mangler gardiner og noen lekekasser, så del III kommer altså.

For et par uker siden fikk vi ivren over oss og rev ned overskapene på kjøkkenet. Uten egentlig å ha en plan. I dag har vi begynt så smått, så bilder kommer her også. Fin kveld fra kjøkkenkaos folkens!

18 kommentarer:

mi-rachel sa...

super koselig!

MiMa sa...

Nå skjønner jeg at jeg MÅ ha en dukkestue.. Unnskyld, BARNA må ha;)
Gleder meg til del 3!

Kathrine 'Glimt' sa...

lekkert lekkert... :o)

Høytrykk sa...

Dette så veldig fint ut. Vi har det samme kjøkkenet i lekehuset vårt, og det er populært å leke med for to små kokker. :)

Anonym sa...

Så utrolig flott, elsker alle detaljene!
Den dalahesten har jeg også..

Ha en fin søndag! :)

Hanne Mette sa...

Så utrolig fint! Jeg ønsker meg sååååå dukkestue. (Ja det er JEG som har mest lyst på det i familien. ;) )
Lysten blir ikke mindre av herlig fargerik inspirasjon som dette.

Svenngården sa...

Fiiiiiint :)

KROnPRINSESSENE sa...

Fantastisk flott lekestue :)
Glad vi skal bygge en på hytta på sørlandet, for kribler i meg når jeg ser den flotte du har stelt i
stand :)
Takker for fin inspirasjon...
Gleder meg til å se voksen kjøkkenet også ;)
Klem May Helen

Loppedilla sa...

Så fint det ble! Gøy å stelle istand:) Vært der ... nå e lillesnuppeluppa mi blitt for stor :)

Anne sa...

Sååååå fint :-)

Linda sa...

Det ble kjemefint i lekestuen!
Jeg forsnakket meg her om dagen så vesla plukket opp at jeg hadde et sommerprosjekt - lekestue!! Så nå kan jeg ikke bare utsette det til neste år liksom, fordi det ikke ble tid i år... Jeg må først få kjøpt en før jeg kan sette igang med malings- og innredningsarbeid. Skal en tur til Århus om ikke lenge og da håper jeg å få med meg litt retrotapet hjem som kan bli fint å dekorere med. Gleder meg til å se det endelige resultatet av lekestuen deres :) Takk for god inspirasjon og lykke til videre med både stort og lite kjøkken ;-)

Myrullpiken sa...

For en fargerik og koselig blogg du har:) Titter innom for å ønske deg en fortsatt god søndag:)

Klemmer fra Myrullpiken<3

Allis i Eventyrland sa...

Nydelig! :) Tenk å ha en sånn da.. Sukk! :)

Sissel sa...

Kjempefin leketue:) Kunne bodd der selv jeg!

kristinvald sa...

Hi

I just love your "dukkestue" and your blog is already in my favorites. We built our daughters playhouse last summer and now we are starting the decoration inside so I´m looking for some ideas :-)

all the best from Island
Kristín

Marta - litt mitt sa...

Nydelig!!!
Drømmer også om en dukkestue i hagen:)

Anonym sa...

nexium 40mg what is it used for
[url=http://www.jnf.nl/swf/log/1/zofran-8-mg-side-effects.html]zofran 8 mg side effects[/url]
micardis side effects 80 mg
eriacta 50 mg
atarax 25mg dosing
http://www.jnf.nl/swf/log/31/diovan-tab-80mg.html

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials