fredag, november 27

These boots are made for walking




Foto:IfraLahell
Den lille frøkna vår har fått verdens kuleste cowboy boots. Tante har vært på utenlandstur og hadde med seg disse i kofferten fra New York. Jeg elsker de og kanskje må jeg ha meg et par selv også. Den fine kofferten fikk hun i forsinket navnefest gave på søndag. Jeg er kjempe glad i Barba Papa og håper lillemor blir det etterhvert også.Synes illustrasjonene og fargene er nydelige.
Bootsene passer perfekt ned i den lille kofferten, så her er alt pakket og klart til overnattingsbesøk i morgen. Da skal vi i 30 års lag og jeg gleder meg. 
En god helg ønskes fra meg til deg

11 kommentarer:

aase sa...

Så knalltøffe støvler da, de var bare så kule!!

Sukkertøy for øyet sa...

Kjempe tøffe! Og kofferten hadde nydelige farger:)Veldig stilig!

Lillis verden sa...

Utrolig stilige boots! Og søte kofferten i tillegg, så er hun nok en stolt overnattingsgjest i helgen ja:) kos dere, god helg!

Kristine sa...

Så stilig! Lite mote-ikon den snuppa der nå ja ;)...kos deg masse i 30-årsdag da, og ha ei herlig helg!! klemmer

Brigg sa...

Haha.. så genialt tøffe! Ingenting som ekte cowboy-boots!

superduper fredag til deg:-)

victoria (huset i byen) sa...

Sinnsykt kule boots.. rett og slett herlig...
Selv elsker jeg også Barba Papa og prøver og smitte det over på min lille frøken..
ha en flott helg i 30 års lag
klem victoria

mi-rachel sa...

ah...så enomrt kule.
sikkert kjempe søt med dem på:)

Noralill sa...

Knalltøffe sko! Heilt einig at Barba Papa er inspirerande å sjå på...

Du lurte på kvar lampen i taket over spisebordet mitt kom frå..? Den er eit loppefunn og eigentleg høyrer den til over ein gammal stålampe. Men eg diggar skjermen, og synes den er flott over spisebordet vårt...

Kos deg i helga!

Ida sa...

hahaha.. så utrolig kule sko - det beste av alt er jo at de er superdekorative når de blir for små.. så disse kan du ha til evig tid :) Heldige dere :) Og matboksen var herlig, er så glad i disse blikkboksene - og barpa papa er kjempefine, du har vel sett den lile serien på h&m??

Lykke til idag - det går nok strålende skal du se. Lillemor har det sikkert som plommen i egget, og dere fortjener å komme dere itt ut :) Husker første gang jeg var borte fra Christoffer - bittersweet! Men med noen glass innabords - så slappet jeg heeelt av :) Fniis! Kose dere!!!!

klem

Rikke sa...

He he..så utrolig kuult!!!
Fin blogg du har:)
Rikke

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials