fredag, februar 5

Oh la la


Foto:Flickr
Dette liker jeg! Fredags kvelden tilbringes med god mat, litt vin og herlige inspirasjonsbilder fra blant annet Flickr. Den rene, skandinaviske stilen har jeg alltid vært stor fan av og da særlig med noen farge bomber som kontrast. Lounge chair and Ottoman slippes gjerne inn døren her om den trenger husly..hihi. Nok en stolfavoritt med andre ord!

Sjenken jeg kjøpte på finn for en stund tilbake er denne helgens prosjekt og skal males hvit i løpet av helgen. Nye knotter må også til. Gleder meg til å vise dere resultatet!

8 kommentarer:

Anne Grete sa...

Vakker inspirasjon :)

klem ♥

victoria (huset i byen) sa...

Ooooo herlig inspirasjon, og ja takk til stolen her også gitt....
Gleder meg til å se resultatet etter helgens arbeid ;)
Ha en flott helg vidre
klem victoria

soisses-dasleben sa...

love everything from kay =) especially the monkeys...

linn sa...

herleg inspirasjon.
Enkel stil med fargeklattar, me like! :O)

Kos deg med maleprosjekt. Blir spanande å sjå resultatet! Det klør i malefingrane mine, tenker nemleg å male spisebordet. Men eg må nok vente til det blir litt mildare ute, malestaden min er nemleg garasjen og med desse temperaturane kjem det til å ta evigheter før malingen tørkar :O)

*klemmar til deg*

Kvirrevitt sa...

fin inspirasjon! Ser nå at jeg ønsker meg sånne runde, hvite vaser (som om jeg ikke har nok!) til å ha på mitt sorte sofabord! Gleder meg til å se resultatet av en hvitmalt skjenk!

Strålende lørdag:)

Fru Fly * Heidi sa...

Mye herlig her ja, mye design og farger som frister!!! Fredagskvelden din høres digg ut, håper lørdagen blir like fin:) Klem Heidi

Bo med Lena sa...

Lekre bilder!!

Har kjøpt det med striper også..he he. Klarte ikke å dy meg! 2 stk med striper ligger på kjøkkenet:)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

socials