tirsdag, august 25

Konkurranse


Foto:IfraLahell
Jeg har blitt så godt mottatt her i Blogglandia. Alle dere supre bloggedamer har mottatt meg med åpne armerJeg setter enormt stor pris på det. Alle hyggelige kommentarer verdsettes. Jeg ser at telleren min nå har rundet 5000 og jeg sparker derfor igang en liten konkurranse. Premien er ikke helt klar enda, men det blir noe fra butikken jeg jobber i. Deriblant et Babell fat fra Koziol, uunnværlige bade ender og kanskje også noe hjemmelaget.Reglene kjenner dere, men skulle det være tvil så kommer de her.

Et lodd per "utført post"
1.Legg igjen kommentar i dette innlegget
2.Legg deg til som følger.....fordi du liker bloggen min, håper jeg....;)
3.Legg inn link til konkurransen på din blogg- bruk gjerne et bilde fra dette innlegget.

Vinneren trekker jeg 7 september

Wish you all the best of luck!

72 kommentarer:

Idun // Breidablikk sa...

huhei, jeg ble først :D

hehe, men jeg er seff med!!! Følger er jeg allerede, men ett innlegg skal jeg ordne til din ære vettu!!
*morsomt med konkurranser!*

mi-rachel sa...

er med;)

Scandinavian Retro sa...

Hei!
Jeg følger deg allerede (fordi jeg liker bloggen din selvsagt), og ordner med innlegg i tillegg:) Ha en fin dag!

Tove sa...

Klart jeg er med på konkurranse:) Følger er jeg allerede ( tror jeg, skal sjekke:))
Ikke rart du blir godt tatt i mot, for det første er bloggeverden et veldig flott sted p "være, og i tillegg så er jo bloggen din kjempefin, for å ikke snakke om huset ditt:)

Anonym sa...

Her var det masse fint.
Trekker et lodd her, har ikke blogg. Men kommer og ser flere ganger.
Marit S

aase sa...

Oj oj så spennende!! Jeg følger,linker og kommenterer jeg vet du!!

Kristine sa...

Jeg vil og være med :-D får jeg 1 ekstra lodd selv om jeg allerede er følger eller? *smiske-smiler* hehe...digger i alle fall bloggen din, huset ditt og stilen din er smashing, og damen bak virker veeeldig koselig ;)
Ha en fortsatt fin dag!!! klem

Anonym sa...

Ikke noe problem for meg å legge en link til denne flotte og inspirerende interiørbloggen.

Håper jeg vinner, for vi har akkurat flyttet inn i drømmeleiligheten og må starte fra scratch med innredning, oppussing av bad, legge panel på vegger, bytte dører, osv osv og det er litt kort med penger så det blir mye brukt. Hadde vært morsomt med ting som faktisk er ny :-)

Uansett, takk for all inspirasjon (tror ikke samboeren min har så veldig lyst til å takke deg, men jeg tror han blir fornøyd til slutt)

Silver Sparkels sa...

åi:) Så utrolig flott blogg du har;) Lagt meg til som følger og skriver kommentar. Får desverre ikke laga innlegg da jeg ikke er hjemme!;)

M sa...

Hei hei!
Jeg følger deg allerede, og linker til deg på bloggen min. Det hadde vært utrolig koselig hvis jeg vant, for 8/9 er min bursdag...hihi!!
Håper du blir med i min konkurranse også!!
Klem,M

Huset på Planen sa...

Nå er jeg følger og skal skrive innlegg. Fin blogg som er morsom å følge med på.

victoria (huset i byen) sa...

jeg er med, elsker bloggen din sååå masse flotte bilder..

to lodd til meg takk;)

Silje sa...

Ja takk! Vil også være med!
;)

Armkroken sa...

Jeg er med, 3 lodd på meg :) gleder meg til å følge deg videre!

j e n n y sa...

Ååå.. jag har aldrig flax ja, men jag måste ju vara med för att överhuvudtaget ha en chans att vinna..! ;) Kryssar mina fingrar och blåser salut för dina 5000 besök! Grattis!

White Heart Line sa...

Alle gode ting er tre:)). Gratulerer med dine 5000!!!.

the Folding chair sa...

Hei!
blir gjerne med :)
2 lodd i dag, takk :)

Janne sa...

Så heldig jeg var som dumpet innom bloggen din akkurat i dag:) Her likte jeg meg godt, og følger deg gjerne!!! Tar tre lodd med det samme:)
Grattis med dine 5000, det er vel fortjent!

Kristine Dall sa...

Gratulerer! Blir gjerne med på konkurranse. Jeg tar tre lodd, takk. Følger deg gjør jeg fordi du er en av mine favoritter ;)
Gleder meg til mer blogging!

Unknown sa...

Hurra! Det er så gøy med trekninger. Hørtes ut som en fin premie! Jeg er med, og jeg følger deg også (fordi jeg liker bloggen din). :)

Unknown sa...

Jeg har forresten også en konkurranse på bloggen min i dag. Håper du vil være med! :)

Besta sa...

Ja takk jeg blir gjerne med på trekningen. Premien blir sikkert bra.
Du kan gjerne titte inn på min blogg, der er det også trekning.
Ha en fin kveld.
Klem Marilyn

Kvirrevitt sa...

Er så klart med! Jeg har jo utført de to første punktene for leeeeeenge siden :) Skal bare jobbe litt, så utfører jeg punkt nr 3 også:)

borghild sa...

Kuuult fat, og kule badeender også:) Blir gjerne med i trekningen med ett lodd. (Det er noe galt med maskinen vår, så jeg får ikke lagt meg til som følger, får aldri opp følgere hos noen, ikke hos meg selv engang:S) Klem klem fra B:-)

Brita sa...

Oppdaga bloggen din i dag og det var en veldig kjekk opplevelse:-)
Brita

Kristine sa...

En boks med godis på sofaen....aaaah, herlig!! perfekt for feriemoduskropp ;) fortsett sånn!! Hverdagen innhenter deg jo fort nok når ferien er over...
jeg har hatt besøk av bloggforskeren igjen ikveld. Hun hadde med seg noe godt fra bakeriet og jeg disket opp med hjemmelagde kanelboller, og så skravelet vi om blogging i 4 timer...hehe. Veldig koselig kveld det og ;-D
Jeg har lagt inn sydag på torsdag! Så da skal ugla sys. Når drar du på ferie? Du kan bare sette inn pengene når du er tilbake, går helt fint :) å så må du sende meg mail med adressen din, så ligger ugla sikkert i postkassen å venter på deg når du kommer hjem igjen!!! jippi...hehe.
Nattaklemmer

Vigdis sa...

Så spennende! Jeg er allerede følger, og med denne kommentaren og linken blir det tre lodd til meg :)
http://vigdisalbum.blogspot.com/2009/08/flere-konkurranser.html

Kaspara sa...

God formiddag!
Gratulere med 5000 gjester på bloggen din! Blir selvfølgelig med på din spennende utlodning!
Jeg linker gjerne til deg og konkurransen på bloggen min. Jeg synes du viser utrolig flotte bilder, og jeg håper det er i orden om jeg plukker et par bilder fra huset ditt for å friste med også.
Ha herlige dager framover nå og takk for koselig hilsen! Klem fra Kaspara

Linda sa...

Gratulerer med 5000 gjester, du har en flott blogg! Jeg vil gjerne være med på konkurransen!:)

Marta - livet på landet sa...

Hei!
Grattis med 5000 treff:)
Jeg oppdaget nylig bloggen din, og har allerede vært innom flere ganger! Veldig koselig blogg, med mye fin inspirasjon!!!
Nå legger jeg meg til som følger og skriver et innlegg i min blogg!!!
Så krysser jeg fingrer og tær for at jeg går av med seieren!!
Det fatet ønsker jeg meg nemlig veeeeldig!!!

Ha en hyggelig kveld:)

Hilsen Marta

Lynetmor sa...

Hei, så spennende med konkurranse! Liker bloggen din :-)

Linda sa...

Heisann! Flott blogg! Jeg tar gjerne i mot et par lodd i denne trekninga!

Unknown sa...

Hei på deg! Har noe til deg på bloggen min i dag. :)

Anonym sa...

Moro - og gavmildt - med konkuuanse og inspirerende blogg! Marte N

Anonym sa...

Ja altså "konkurranse". Ikke dyselektiker, men sitter og ammer min lille på 2 uker og skriver med en hånd og et halvt øye;-O Marte

Ida sa...

Ja, jeg tar definitivt tre lodd!!! Jeg er virkelig en storfavoritt av bloggen din! Som Kaspara skriver i sin blogg, du tar så rene fine bilder, med en dæsj av noen fargeklatter innimellom! LOVE LOVE LOVE!!
Klem

Turid Holm Flaa sa...

Nydelig blogg med mange fine bilder. Jeg blir gjerne med i konkurransen :-)

mykstart sa...

Det må eg sei var effektive metoden sin! Eg er følger og kommenterer. Du er også blant mine favoritter. Hihi! Gøy

ninabakke sa...

Jeg har lagt meg til som følger :D

erry sa...

Jag fann precis din blogg hos Kaspara och det är redan en favorit! Jag har länkat till dig från min blogg & vill gärna vara med i din konkurranse! Ska lägga in en länk bland mina favoriter också och självklart vill jag följa din blogg - jag ska lägga till dig via Bloglovin.

Ha det gott!

Lisas hjem og skatter sa...

jeg vil veldig gjerne være med, har aldri vært her før.. men, kommer gjerne igjen!!! :)

nydelig kommode med speil over dere har på barnerommet! :)

linker, følger og skriver!

Ha en super lørdagskveld :o)


klem!

Evy sa...

Jeg vil gjerne være med i konkurransen din. Fin blogg har du :-)

Anonym sa...

Hei

så fin blogg du har ;o)

Blir gjerne med å konkurrerer, har linket og lagt meg til som følger.

Ha en flott søndag.
Klem Jeanette

Marie sa...

Jeg er med! Men uten link...bare følger :-)
Klem fra M

tas sa...

Hei ! Jeg ble nysgjerrig da jeg så navnet på bloggen din ... for jeg er nemlig 'Ifralahell' - selv :) :) Bor like borti veien .. så idag måtte jeg kikke opp på huset ditt da jeg syklet forbi (.. på vei til Lierkroa for å spise softis. Den anbefales på det sterkeste!!!!) Kjempefin blogg, har selvfølgelig reg som følger - for her var det mange flotte bilder!

Birgitte sa...

Så er du lagt på min blogliste og nu henviser jeg lige til dig også. Velkommen til min konkurrence.
Birgitte

Birgitte sa...

Nu har jeg henvist til dig, så stiller gerne op med 3 lodder, haha.
kh. Birgitte

Nine sa...

Hei
Jeg syns du har en kjempefin blogg, med masse inspirasjon til en "stakkar" som er veldig fersk på interiørblogging. Men jeg vil gjerne lære. Har vært mest opptatt av kortlaging tidligere, men liker å ha mange jern i ilden.

Gurimalla! sa...

Hei! Jeg blir gjerne med. :-)

Anonym sa...

Hei!
Jeg blir med på konkurranse, jeg.
Ett lodd.

astrid.d@gmail.com

Mrs. Monday sa...

Jippi!! Jeg vil gjerne være med og linker til deg i bloggen min!! Grattis med så mange besøkende :)

Hokusfiliokus sa...

Hei, jeg liker bloggen og stilen din veldig godt og deltar gjerne på konkurransen. Ha en fin kveld!

Bea sa...

Hei:O)

Jeg vil være med. Legger meg til som følger fordi jeg liker Bloggen din:o)

klem

TESSAS MAT sa...

Kjempekoselig blogg. Blir gjerne med i konkurransen din.

Anonym sa...

Moro med konkurranser, jeg er med :) Flotte bilder, og koselig blogg, - takk for titten!

Anonym sa...

Hei!

Har ingen blogg selv ennå, men blir gjerne med i trekningen.

Lill

Flittiglise Norway sa...

Jeg er med>:>) tar 2 lodd.

Koselig blogg du har!

Ha en flott onsdag

Hilsen Lise

PS: konurranse hos meg og:) velkommen innom

Christine Louise sa...

Jeg vil så gjerne være med i konkurransen din. Krysser fingrene :.)

Klem

Perlehvit sa...

Så spennende konkurranse!!
Liker bloggen din kjempegodt!

et kjært hjem sa...

Så gøy, jeg er med :) Du har en herlig blogg, og jeg er allerede følger. Legger en link til deg på siden min, så det blir 3 lodd :) Jippi, håper jeg vinner :)

Gunn sa...

Hei,

kom over bloggen din forleden dag, og glad er jeg for det! Kjempeinspirerende blogg du har! Jeg har laget et innlegg hos meg nå, lagt meg til som følger..og lagt deg til i blogglisten min..så jeg får det med meg når du legger ut noe nytt ;-)

Bente sa...

Så fin blogg! :o) Jeg "fant deg" akkurat nå via et annet blogginnlegg, me nå selvfølgelig være med på konkurransen. Jeg gøtser på med tre lodd, og håper på å vinne ;)

ps: Jeg følger bloggen din med bloglovin.com, håper det teller :)

-bente-

Liljen sa...

Da har jeg gjort alle tre. Kjempesøt konkurranse dette da. Og flott blogg :)

ralfefarfars paradis sa...

Jeg må selvfølgelig være med;) Tar tre lodd;) Gratulerer med masse besøk;) Synes du har en stilren blogg med mye inspirasjon, og bildene fra ditt eget hjem er veldig flotte og inspirerende de også, i tillegg synes jeg ideen med ukens blogg er veldig, veldig god!!

Anonym sa...

jeg blir gjerne med:)

Ha en fin helg!

Siri sa...

Jeg er med. Kul konkurranse :)

Ha en super helg.
<3

Minime sa...

Hei

Jeg oppdaget bloggen din akkurat hos NIB. Liker stilen din.

Kathrine H sa...

Jeg vil veldig gjerne delta i trekningen! Det er alltid morsomt med konkurranser med fine premier; spenning i hverdagen for en ung husmor. ;o)
2 lodd til meg. :o)

Birgitte sa...

Sikke en fin blog. Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen.Jeg har også føjet dig til min blogliste. Og du er velkommen i min konkurrence:-)

Tonje sa...

Hei hei :) Så åpen og fin design du hadde på bloggen din :)

Jeg håper jeg ikke er for sen ? Jeg slenger meg inn i konkuransen i siste liten (i håp om at jeg ikke var for sen) ;D

Mange hilsener fra Tonje :)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials