tirsdag, august 31

Blanda drops






Fra meg i kveld. Jeg er så utrolig fornøyd med den nye gangen vår, og vi koser oss masse der oppe. Thelma synes det er fantastisk gøy å tegne på den nye tavlen sin. Eller på veggen ved siden av. Hun har enda ikke funnet frem til tapetet , men det er nok bare snakk om tid. Litt bilder fra gangen, trappen og stua i kveld. Godt og blandet med andre ord. I sofaen i stua ligger favoritt puta fra Rice. Apen er Thelmas navnedags gave fra farmor og farfar. Bildet av den fine dama og babyen er min kjære mamma og meg. Du vil alltid være den fineste mamsen.. Nå er det snart natt her på Lahell og nå tar vi kvelden. God natt til deg som titter innom.

18 kommentarer:

Rustikk sa...

For en fin blogg du har og fine bilder du tar:) Den søte apa, vet du hvor den er kjøpt?

Janne sa...

Veldig fint stuebord!! Hvor er det fra?

IfraLahell sa...

Takk :) Apen er laget av Kaj Boyesen og produseres av Rosendahl. Jeg har kjøpt min på Ting. Stuebordet er fra IKEA :)

ABE sa...

Så mange flotte detaljer. Jeg har maken gule fugler, men de har jeg stappet ned i en skuff siden påske. Etter å ha sett dine bilder, skal jeg jammen forsøke å dra dem frem igjen nå.

Svenngården sa...

Du har det så utrolig fint! Digger stilen :)
Ha en fin dag!
-Amalie

Minmill sa...

det var jo veldig fine blanda drops synes jeg. Fine bilder! Jeg liker så godt den tapeten med bjørkestammer. Har en sånn liten følelse på at jeg kommer til å tapetsere en vegg i gangen vår med den. :-)

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

mmm härliga bilder.
Gillar blandningen av saker och färger, du får verkligen till det.

Kram Madde

Maya: sa...

Fin-fine bilder, som alltid:) Koselig hjem du har! Jeg liker så godt den tretapeten, og håper jeg skal finne et sted til den jeg også i et nytt hjem. Den er så rolig, fresk og fin.

Maya

malinsinterior sa...

Liker godt tapeten din, hvor er den fra? Resten av hjemmet ditt er forresten også nydelig! :)

me sa...

Så fin blogg du har :)
Jeg har lagt deg til min blogroll ;)

s h i n e d e s i g n sa...

Nydelige bilder, så fint du har det! Og den tapeten er bare smashing. Jeg blir aldri lei, selv om jeg har den rundt meg i stua hver eneste dag!! Så morsomt at datteren din fikk den apen til navnedagen sin. Det fikk eldstemann hos oss også da vi hadde navnefesten for fire år siden. Strikkene har morkna, så nå har den et lite ufrivillig sykeleie til jeg vet hva jeg skal gjøre med den. God helg til deg!

Ellen sa...

Heisann:)
Herlige interiørbilder fra huset ditt!!!Fantastiske detaljer, du er så sikker altså.Jeg digger den Bojesen-apen, den er knallsøt!Gjør seg så godt i et sånt type interiør som du har:)
God natt herfra:)

Idun // Breidablikk sa...

Se der ja! Gangen er jo ferdig jo! :) Ble kjempefint! Og jeg misunner deg bildet av deg og din mor.. Nydelig!

Kari-Anne sa...

God helg til deg ! Skjønner godt du er fornøyd for det ble veldig fint:D

MANDY sa...

Your blog is so divine, glad I found it !!!

ceciliegrut sa...

Herlig! Skjønner godt du er fornøyd, det er bare kjempefint :o) Fine farger og fine ting. Ikke minst personlige.. Det er da det blir et hjem syns jeg. Bildet av deg og mamma´n din var fantastisk. Så moro å ha, og så fin mamma du har!

<3

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials