tirsdag, september 7

Bli med meg på jobb?







Noen bilder fra jobben. Jeg er veldig stolt av og glad i jobben min. I de super flinke jentene jeg jobber med, produktene jeg omgir meg med, av fine sjefer og ellers flotte kollegaer. I dag har vi pakket opp litt messe nyheter. Og det var litt av noen tilstander da vi pakket opp nyhetene fra Kähler. Jubelrop og glade jenter. Fiducia vasen og Mano koppene har endelig nå også kommet til Ting. I knæsje farger. Akkurat slik vi liker. Kanskje ikke så vaskelig å se at jeg er litt preget av stedet jeg jobber?

Nå er det faktisk fotball som kaller her i kveld. Vi heier på Norge. Ha en flott tirsdag der ute. 

25 kommentarer:

Creative By Helena sa...

Så heldig du er som har så gøy jobb!!!! Er så glad i de små post-kassene der... ahh.. skulle gjerne hatt en slik på nonstoppen sin dukkestue-dør!!! Det var en veldig fin blogg du har!! Nå skal jeg kose meg litt her inne hos deg.
Ha en nydelig fotball-kveld. Her er verken meg eller mannen fotballintressert så vi sitter her med hver sin blogg:-)

Fargebarn sa...

Mye fint! Jeg elsker Ting, og er innom hver gang jeg er i Stavanger! For en kjekk jobb å omgi seg med så mye pent!

Sukkertøy for øyet sa...

Oi,for en fantastisk arbeidsplass du har :)

Her hadde nok jeg gått "bananas"

hahaha..

ELSKER de små postkassene..
Skal ha en slik på verkstedet/butikken min :)

HERLIG :)

Flott å ha en arbeidsplass man trives på :)

Go'klem

Anonym sa...

Så utrolig mye fint.. Vet du om de har tatt inn Fiducia vasen på Ting i Stavanger??

IfraLahell sa...

Hei Anonym.
Den er tatt inn i Stavanger også. Dukker nok opp i butikken snart.

:)

Hanne Mette sa...

Ser ut som en utrolig fin butikk. friskt og fargerikt. Tenk å gå rundt med så mange fristelser rundt seg hele tiden.
Jeg hadde jo ikke fått utbetalt lønn...

Rarerina sa...

Må være morsomt å være omgitt av så fine saker på jobb. Kan man bestille postkasser fra dere på Ting? Store, vanlige. Jeg vil ha, og finner ikke her nord.
Fin orange også, ikke sett før.

Fru Fly * Heidi sa...

Jeg elsker Ting! Og jeg kjenner meg godt igjen i butikken din, den ligner ser butikkene ligner den på Bryggen i Bergen, fiiiin!:) Klem

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

Ting er favoritten når juleshoppingen skal i gang:)

Fortsatt god arbeidsuke!

Unknown sa...

Så mye fine TING :)
Her må jeg titte innom neste gang jeg er i Oslo.

Og kaffe slabras er ikke å tulle med! Kanskje jeg en gang klarer å samle en liten gjeng av den "harde kjernen" til Skien. Det hadde vært hyggelig!

{ SMIL }

ABE sa...

Jeg var faktisk innom Ting i Stavanger idag og ble stående lenge og snuse med Kählerproduktene. De står på min ønskeliste.

Bare Beppe sa...

Skjønner godt at du trives på jobb, og så spennende med nye varer. Var mye der jeg kunne plukket med meg, og tror jeg får snike meg innom neste gang jeg er i Oslo ;)
Klem Beppe

STYLIZIMO sa...

Hjelpe meg! Her kunne jeg brukt mye penger ser jeg! Tusser jo av godsaker!

"Heldigvis" har de ikke slike flotte butikker her i Los Angeles, for jeg hadde brukt alt for mye penger...! :)

Det blir nok en tur innom da jeg kommer hjem til jul ja :)

klem Nina

Anonym sa...

Please hand me over a cute mailbox and the Vipp-series in Turquoise..... I would love to shop there!

Unknown sa...

Sku gjerna vore med deg på jobb eg!!! Eg var på Ting i Stavanger for et par veker si, og var i grunnen overraska øve meg sjøl for at eg klarte å gå derfra med kun 2 ting :o)

Eeeelska den butikken!

Så bra å ha ein jobb du trives med!

Ha ein finfin kveld, natt :o)

Ellen sa...

Tenk å ha så gøy jobb a!!!Hele lønna går vel bort i lekre saker fra butikken....De postkassene er så herlige når de henger sånn sammen også, alle fine fargene:)Vi har kjøpt en til lekestua, men jeg skjønner ikke helt hvorfor vi valgte hvit...Heldigvis kjøpte vi en knallrød til store huset:)
Og så Ting da, jøje meg så mye fint altså...herlig!

Brigg sa...

Ting er desidert et sted jeg kunne tilbragt flere timer om dagen, året rundt på. Kjekk jobb!

Men du! Jeg ser det henger en Flap clock (fra habitat?) over postkassene. Er det en Ting fører? Vil haaa..

Châtaigne sa...

Jippi - jeg elsker de nydelige tingene fra Kähler.
Heldige deg som jobber i en slik fantastisk butikk som TING - dere har utrolig mye fint!

Minmill sa...

Det må være skjønt å ha en sånn fargerik arbeidsplass som du viser bilder fra her. Tenk å ha en sånn jobb å gå til...

mi-rachel sa...

så kjekt å se.
det er Ting her i Stavanger.
alltiid innom der.

Svenngården sa...

Digg å ha en jobb en liker så godt! Slik har jeg det også :D Herlig!
Megafin butikk du jobber i :D

Anonym sa...

ja heldig må du være - men det må da være vondt for lommeboka!!??;-)

MUS sa...

oh i heart the post boxes!!

happy weekend from holland!

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials