torsdag, november 25

Torsdagsbilder





Og noen fargedrypp fra meg til deg. Jeg skulle så gjerne hatt mer tid til å pleie bloggen og de gode bloggvennene mine om dagen, men må vel bare innse at døgnet rett og slett ikke har flere timer. Jeg har mange planer for morsomme prosjekter her hjemme og gleder meg til å få fullført de og vist dere med tid og stunder. Mest sannsynlig blir det lysere gulv i stua etter jul og jeg kan nesten ikke vente. Jeg tror jeg har blitt litt "gulv bestatt" i det siste. Enn så lenge får jeg nøye meg med noen "resirkulerte" bilder!

Til de av dere som fortsetter å titte innom meg, som legger igjen fine kommentarer. Tusen takk! Jeg setter pris på dere alle. Fiin kveld Ifra Lahell

10 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

blir aldri lei av å se bilder fra hjemmet ditt:) Ser dere har parkett i stua, maler dere den:) Kan også tenke meg å male vår bøkparkett, den har blitt mørkere etter 20 år:)

Fredagshilsen fra Trine:)

Christine sa...

ja, det begynner å bli hektisk her også nå! masse å gjøre før jul, og ikke minst MASSE jobbing, men det er litt gøy da :D vi får senke skuldrene når julaften kommer :D det gleder jeg meg hvertfall til :D

Camilla & Stig sa...

Hei hei=) Jeg har fulgt bloggen din en liten stund, og elsker bildene dine! Alltid morsomt å lese når det kommer nye innlegg. Jeg har vært på utkikk etter en "perfekt" blåfarge til å male noen småting til guttene mine, men det er jo ikke bare bare har jeg funnet ut. men den settekassen din var kjempefin! kunne du sendt meg fargekoden på den?

Hilsen Camilla=)

MANDY sa...

Love that chair in the first pic !!!

Kari-Anne sa...

God helg! Morsomt at det er mye som skjer til deg !

Og takk for fine fragedrypp;D ( som alltids )

an-magritt sa...

Elsker bildene dine og teksten.
Gir glede og inspirasjon.
Kos deg med travle dager og mye som skjer. Ta vare på deg selv og de gode stundene.

:klem:

mi-rachel sa...

alltid så kjekt med fargedrypp fra deg!

Yvonnes Ymserier sa...

Takk for fne fargeklatter :) Moro at du opplever mye i hverdagen, såennende det! Blir spennende ¨følge med på gulv og andre prosjekter! Tirsdagsklem

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials