tirsdag, mars 8

Hjertebank


Med ranunkler kommer også hjertebank. Skikkelig hjertebank! Er ikke dette de nydeligste blomstene som finnes? Fargene er fantastiske og jeg liker å mikse gult, hvitt, fersken og rødt sammen. Yummy!!

Den turkise kjolen ble faktisk i minste laget, selvom jeg målte på vesla flere ganger. Kommer til å bli fin over bukser når hun etterhvert vokser ut av den. Kjolen er strikket etter en Nøstebarn oppskrift, med noen små modifikasjoner.Les -feil ved felling.. Når feilen først oppdages må man jo bare improvisere!

Denne uka er hektisk, men det skjer masse gøy. På torsdag skal vi Nib-jentene på Kähler visning. Det gleder jeg meg veldig til. Håper du som titter innom får en deilig uke!!

26 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Nydelege fargar i bildene dine! Og jo - ranunklar gir hjertebank! Verdens finaste blomar!

Fin veke til deg òg!

moa sa...

n y d e l i g!
JA..hjertebanknydelig!

klem :0)

Duse Pasteller sa...

JO! Ranukler er bare verdens fineste!!
Fine bilder og fiiin blogg!:D
Takk for inspirasjon!
janni

Fargebarn sa...

Ranukler er virkelig fine!
Åh jeg tenkte dere kanskje skulle der. Jeg er også invitert, men får det desverre ikke til med reise og fri fra jobb. Skulle bodd i Oslo, iallefall for uka. Har sååå lyst. Hadde vært morsomt å truffet på dere igjen.

Hildemor sa...

Elsker ranunkler, de er bare så skjønne.
Kjolen var kjempefin, herlig farge:).
Kos dere masse på visning, hørtes knallkjekt ut.
Klem Hilde

Jorid + NOE Blog sa...

Nydelige og friske farger, lukter vårfølelsen på lang veg! :) Og så fin og fresh kjolen var, den blir nok god å ha!

Ha en fin dag!
Klem Jorid

ReVinyl sa...

Kjempefine bilder!

Ranukler er vakre og de gjør meg glad...fantastisk fin farge på den kjolen da...litt modifiseringer blir jo litt som eget design og det er jo veldig kult ;)

ceciliegrut sa...

Jaaa! <3 Nydelige blomster og vanvittig skjønn kjole. For en farge! *love*

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Skøn blomst, fantastiske billeder og yndig kjole

stine:)

mona.z sa...

Nydelig fargekombinasjon på ranunklene og herlig farge på kjolen! Har ikke funnet ranunkler her på Os enda, men gleder meg til de kommer, klem fra Mona

Haust sa...

Så herlege fargar det er i desse bileta! Godt å ha fine fargar å feste augene på medan eg ventar på at våren skal få betre tak - no snør det kvitt utfor vindauga mine...

Ha ein god onsdag der du er! :)

StephieB sa...

I love the pretty flowers - beautiful! Happy Wednesday, Stephie x

Maya: sa...

Åh, så herlige bilder! Liker fargene veldig! Gleder med til å se bilder fra Kähler-visning, så moro det må være å få være med på slikt:D

Maya

Cecilies Lykke sa...

Bloggen din gjør meg så GLAD! Masse farger og herlige innlegg. For en nydelig strikket kjole/topp, og jeg er enig; blomstene er bare vakre. Endelig går det mot vår og lysere farger.

Klem fra Cecilie :-)

frk.B sa...

Vi kan konstatere at de er verdens nydligste blomster :)
Og så fine farger du hadde!
Kjolen må jo være skjønn på ei lita søt snuppe.

God onsdag!

Lotta sa...

Herlig herlig!!!!

Ønsker deg en fin tirsdag!
Klemmer:)

Nanna sa...

Ranunkler är så fina!!!
Klänningen är ju supersöt! :)

jeanette sa...

Nydelig blanding av skattar!
Inspirerande blogg! :-)

Anonym sa...

Samme her, får hjertebank av de blomstene.
Likte fargekombinasjonen.
Ellers er det mye fint inne her hos deg.
Hilsen fra Agathe

soisses-dasleben sa...

ohhh i love that dress. the colour is so sweet.

the flowers are really very lovely. ok, i like other colours more ;-) but that`s ok, right?!?

have a nice day,
dani

Anonym sa...

hei lika veldig godt bloggen din;) masse inspirasjon! Lurte på hvordan du gikk frem når du malte den skjenken i bakgrunnen? ..og hvilken maling? Har fått tak i et lignende og vil male det hvitt:))

bohemian girl sa...

Ranunkler er, ja, utrolig fine! Selv sverger jeg til lilla, hvitt, rosa...de fargetonene der....men utrolig fin blogg du har! Og en nydelig liten strikkekjole! Virkelig inspirerende! Leste om deg i et Hus og Bolig blad, som jeg fant....artikkel om interiørbloggere. Lahell er forøvrig et veldig fint sted...hver gang vi kjører forbi (etter å ha vært i Drammen) sier jeg til mannen min; at her er det sååå fint! Ha en strålende dag! Mvh
Bente

ENGEL sa...

Hjertebank blogg-dt er det du har nemlig!Jeg kom innom første gang i dag,og det blir garantert ikke SISTE gang;D Masse herlig inspirasjon!Klem og ha en flott søndag!

Margrethe sa...

Å så lekkert dette var! Utrolige farger, til å bli glad av :)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials