onsdag, mars 14


Nå er det nesten så jeg overgår meg selv. TO innlegg på en og samme uke , det er jaggu en stund siden sist..:) I dag har jeg i tillegg vært veldig heldig. Planleggingsdag i barnehagen og superfint vær på en og samme dag. Det tilhører også sjeldenhetene.. Thelma og jeg har vært på Ikea. På stolshopping. Thelma skulle få seg ny stol og valget var enkelt. Den skulle være grønn! Så da ble den det. Den grønne stolen har blitt flyttet med rundt omkring i dag og hun er topp fornøyd md valget. Ellers ble det med hjem noen nye puter, sorte rammer og litt småplukk til en 3 års bursdag som snart står for tur. 

Håper du har hatt en deilig vårdag der du er!
IfraLahell:)

4 kommentarer:

deconordic sa...

Så herlige bilder, fine farger!! Smiler hver gang jeg ser det kommer innlegg fra deg, absolutt en favoritt her!

Ea sa...

Det er nogle meget fine billeder.

Dear Demoiselle sa...

Gratulerer med ny stol Thelma! Grønt er fint, det minner om våren som snart kjem =)

Veit du kven som har designa kortet med ballongjenta??

wood & wool stool sa...

your blog is inspiring and i like your masking tape collection; good colors :)

socials