søndag, april 1

Palmesøndags bilder

 
Palmesøndag og snart påskeferie her på Lahell. Vi har tjuvstartet litt med påskekos, is-spising og deilige late dager, selvom vi skal jobbe litt frem mot onsdag. I dag har vi ryddet, lekt og kost oss på rommet til Thelma.  Om noen uker fyller den lille, store jenta mi 3 år . Hvor har tiden egentlig blitt av? Gleder meg til å feire henne 3 dager til ende, i det som sikkert kommer til å føles som en diger, rosa boble med glitter på..:)

Før rosabesettelsen virkelig setter inn her hjemme, har jeg knipset noen bilder av "før", så husker vi den perioden også. Noen som husker hvor lenge en sånn rosaperiode varer...? 

Håper du som titter innom får en ordentlig deilig påskeferie!

1000vis av påskeklemmer Ifra Lahell Julie 

21 kommentarer:

Banebakken sa...

For et fargerikt og deilig rom!
Nå har ikke jeg så lang erfaring
med små barn og tiden som flyver
enda, men siden jeg fikk min lille for
straks 10 måneder siden har tiden
bare fløyet forbi - og jeg greier ikke
helt å følge med. Både godt og vondt
på samme tid, synes jeg.
Skulle hatt en pauseknapp!

KOS dere i påska : )

Klem,
Maria.

P sa...

Så fint och färgrikt rum! Gillar detaljerna. Önskar dig också en fin påskhelg! Vänliga hälsningar Petra

Niina K sa...

Beautiful pictures, so colorful and happy!! :)

Unknown sa...

Elsker fargene kjenner jeg ♥
Ha en fin søndag!!

Anna Marie Weinreich sa...

Smukke, smukke billeder!

Li/Småtingene sa...

For et herlig rom!! Enig med deg; nyt det før "rosaperioden" inntar hjemmet! Jenta mi likte rosa og kjoler fram til i fjor - hun er 16 nå... ;-) Kjolene henger med fremdeles; i tillegg til SKO. Hihi...

God påske!!

:-)

Anonym sa...

Så nydelige fargerike bilder!
..liker alt jeg ser!! :)

Tiden flyr virkelig av gårde..
..har ei lita frøken som har blitt så stor.
Hun fyller også 3 år i år, og synes dagene går
så fort og det skjer noe nytt hele tiden :)

Kos dere masse i påsken og lykke til
med barnebursdag! :)

Stor klem fra Ida

In my house sa...

Ohhhhh så tjusigt =)=)

Kramiz j

Tove sa...

Ja, tre år:) Jenta mi er 8, og jeg aner heller ikke hvor tiden har blitt av... Bare å nyte øyeblikket:) Herlige fargerike barneromsbilder!

God påske!

mom house fashion ohmy sa...

elsker rommet, å skjønner hva du mener. min lille på snart 4år bobbler rundt i butikkene etter rosa når hun ser det. sånn er jenter tror jeg, hun har ikke llært det av meg ;)

kisses sigrid
http://momhousefashionohmy.blogspot.com/

RenLykke sa...

En virkelig flott og inspirerende blogg du har her:)
Koser meg med den:))
God påske til deg!

SsSsS sa...

Fantastiske farger! :) :)

Evelina sa...

Hos dig blir man glad!! :)
Fin blogg!
Kram Evelina

MiaNostalgia sa...

Fine fargerike bilder, fra et herlig hjem! Bloggen din er et friskt pust som jeg titter innom med (u)jevne mellomrom selv om jeg er fraværende på bloggen min for tiden... God påske til deg og dine! Klem

ana sa...

Ohh, it´s wonderful and your blog is fantastic.

Thanks for sharing.

613materika

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Så fint rom!! Masse detaljer, farger og fine ting!!!
Legger meg som følger på denne fargerike bloggen og kommer tilbake og kikker!!

Klem fru Samuelsen:-))))

Härligt hemma sa...

En blogg helt i min smak, vad trevligt :). Nu ska jag lusläsa!!
Kramar Madeleine

Hildas hem - Sofia sa...

Vilka underbara bilder. Färgerna är så fina och gör mig glad!

Jag önskar dig en fin helg!

Lifestyle By Lena sa...

Halkade in på din blogg precis och jag bara älskar den! Så fint barnrum du har, ljuvligt!

Kram
Lena

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials