søndag, november 8

Dining table






Foto:IfraLahellFoto:IfraLahell
Fiks ferdig. Det er ganske utrolig. Med engang et nytt, mer spennende prosjekt dukker opp blir alt jeg allerede er i gang med lagt på is. jeg vet det er mange av dere som "sliter" med det samme. Jeg velger å tro at det er en del av en kreativ prosess. 
Uansett, settekasser..kremt..ja, fortsatt ikke ferdig, strikketøy og puter måtte vike for vårt nye spisestuebord. Kjøpt på loppis for en hundrings. Med hvitmalte ben og lutet plate fremstår bordet nå som nytt. Eller gammel nytt da! Kjempefornøyd er jeg. Litt julemodus her også, med to små svibler på bordet...tjuvstart kalles det!

15 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

nydelig ble bordet..
vet hvordan det er med uferdige prosjekter.. har mange av dem, puter, strikketbukser, settekasse osv. alt har måtte vike for noe annet nytt og spennende, flink til å starte ikke like flink til å avslutte.. he he
ha en flott søndag og farsdag
klem victoria

Huset på Planen sa...

Så fint det ble! og svibler er favoritten min - jeg gleder meg til de kommer i hus. Det er nok ikke så lenge til.

Lisas hjem og skatter sa...

flott bord :) slike svibler må jeg også få tak i meg snart altså - de er så dekorative!

ha en super farsdag videre!

Ingrid - Fjeldborg sa...

Finfint bord, ble veldig lyst og lekkert! Jeg har faktisk sett etter svibler uten hell, det betyr vel at jeg har vært på feil sted... Mmm, gleder meg til å få noen i hus, de lukter så deilig jul!
Kjøkkenet vårt er forresten ikke fra Kvik, men IKEA:) Ha en fin søndagskveld!

mi-rachel sa...

så ut som et veldig pent bord.

ralfefarfars paradis sa...

Nydelig bord! Skjønner at du er fornøyd med resultatet;) Svibler er noe av det fineste jeg vet også. Tusen takk for gode ord inne hos meg- det varmer! Ønsker deg en fin start på uka!

Minmill sa...

så flott bordet ble, og hundre kroner er jo en vits. Jeg skjønne ikke hvorfor folk kjøper seg nye møbler lengere... :) Sånn som du gjør det er mye smartere så får du bord med sjel og eget preg. Nice.

Svibler er en av mine favoritt juleblomster. De lukter så godt når de springer ut. Jeg pleier å vaske røttene fri for all jord, og lar røttene ligge i vann. Det er kjempeflott.

Ønsker deg en flott dag. Klem

Bjørkely sa...

hei hei!

Har også en settekasse som trenger en til runde med spray, men....
det blir liksom ikke gjort... :)

Ninas Drops sa...

Hei hei.
Svibler ja...visste det var noe jeg glemte på lørdag å handle inn..

Kjempekoselig du har det hjemme..herlig.Spisestuebord til 100 kr..åi åi..moro..

Og du ja...kan virkelig kjenne meg igjen i det å ha mange prosjekter på en gang...Jeg selv setter pris på slike 5 minutters prosjekter ...da jeg ikke er så veldig tålmodig..(har jeg fått høre)..hihi.
Ha det gøy.
Dropsa

g u r o sa...

Åå, det ser ut som du kan ha skikkeleg hyggelege middagsselskap rundt det bordet der! :) Kos deg!

Solveig sa...

Det ble et flott og ikke minst stort (?) nytt bord. Ser ut til å gi rom for ordentlige middager - nydelig!! Kjenner meg veldig igjen i prosjekt manegementet:)

Har du skinnteppe under til vanlig? I tilfelle - går det bra? Det var LEKKERT!

Linn sa...

Som vanlig fint innlegg av deg..

Likte det du sa om å være i en kreativ prosess også - som økonom har jeg nemlig ikke for vane å ikke gjøre meg ferdig med prosjekter - men på hjemmebane er det jo noe litt annet...

Og vi får trøste oss med at noen prosjekter tross alt blir ferdig - og mye av gleden ligger i selve prosjektet :)

Klem fra meg!

Linn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials