torsdag, november 12

Verner in my heart





Via:desiretoinspire
Jeg har litt stoldilla. Blant favorittene er helt klart Verner Pantons S chair. Synes formen er nydelig og synes det er fantastisk at hele stolen er laget i plast. Her hjemme kunne jeg godt tenkt meg noen hvite rundt vårt nye spisestuebord. I skjønn forening med noen DAR stoler fra Eames...drømme drømme. Har du en drømmestol?
Her får jeg besøk av to flotte jenter i kveld. Mat og mimring. Jeg gleder meg! Ønsker dere alle en flott novemberkveld. 

10 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

åhh elsker de stolene selv hadde ikke vært å forrakte å få e her hjemme..
ellers elsker jeg eams sin kontor stol, kunne godt hatt de rundt spisebordet..
hørtes ut som en koselig kveld, veldig kos med vennine kveld innemellom
ha en fantastisk kveld klem victoria

Unknown sa...

Enig med deg, det er noe med disse stolene..stilrene og samtidig feminine og kule...:)
Jeg mener du spurte meg for leeeenge siden anng mitt kamera,og jeg er den lykkelige eier av en Nikon 60D ,ikke sinnsyk dyr,tåler en støyt og tar veldig bra bilder uten blits.
Har litt fobi for blits,noe som ikke er altid like greit når det er vinter og LITE lys.

Ha en deilig jentekveld!

: ) fra meg

christin sa...

Panton og Eames er flott! Tror min absolutte favoritt for tiden er Hans Brattruds Scandia stol; http://www.euklides.no/files/archive/48/Scandia_Senior__Strektegning.jpg. Godt at Fjordfiesta har satt den i produksjon igjen :) Ha en herlig kveld!!

Marta - livet på landet sa...

Lekre stoler! Jeg ønsker meg en slik en til å ha på badet:)

Linda Maria Szücs sa...

Disse stolene er en klar favoritt. Synes de kommer best til sin rett sammen med bord i solid tre, kontraster som kler hverandre.

MiaNostalgia sa...

Liker flere stoler, bla Eames gyngestol, ulike Arne Jacobsen stoler og Tolix. Stilige de du også viser.

mitt hus sa...

Her inne er det så mye fint alltid, at jeg la meg til som følger :)

Jeg er enig med deg, utrolig kule stoler! Og det var noen hærlige bilder du har funnet frem.

Minmill sa...

Verner stolene er utrolig flotte og har bra design. Jeg digger disse stolene, men jeg tror ikke jeg villa investert i mange til spisebordet. Jeg ville gått for noen litt lettere stoler med vanlige ben. Verner stolene kan jo bli litt massive siden de er laget i ett støpt stykke.

Men jeg kjenner jo ikke din stil så veldig godt, så det er vanskelig å uttale seg. Selv har jeg syveren stoler til spisestuen og har aldri angret ett sekund på at vi kjøpte dem. De har stått her i over fire år nå og jeg er like glad i dem enda.

Men for all del, verden er full av stoler, i all verdens fasonger, og jeg er sikker på at du finner noen som går rett inn i deres stue.

En fin helg til deg. Klem

Huset på Planen sa...

Jeg har mange favorittstoler! Vi har også syveren-stoler til spisebordet, og noen andre stående rundt i huset (som vi var heldig å få kjøpt brukt). Jeg angrer absolutt ikke på det kjøpet, vi har hatt de i snart elleve år, og liker de bare bedre og bedre.

Jeg synes Panton-stolene du viser her er tøffe, men ville nok ikke hatt mange av dem. Men som minmill sier, jeg kjenner jo ikke stilen din helt, så da er det vanskelig å uttale seg.

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials