mandag, november 2

Herlige mandag







Foto:Anna Kern
Og herlig styling. At dette er en av mine favoritter føler jeg kanskje at jeg har sagt en gang eller to tidligere. Men dette må da være en av de. Anna Kern heter stylisten, som styler "interior & people" som det står på siden hennes. Mange nydelige bilder der. 
Det siste bildet har jeg vist en gang tidligere. Synes det er helt nydelig. Stylingen av soverommet synes jeg er såååå fint. Har en herlig ro over seg. Deilige bilder på en ellers så grå og regntung dag. Håper dere får en fin start på uken.

13 kommentarer:

[ barn i heimen ] sa...

Helt enig... Dette var virkelig lekkert...:)

Ida sa...

God morgen ! Herlig dag, herlig november og heeerlige bilder! Jeg vet... jeghar lagt merke til disse før - spesielt bildene fra soverommet! Akkurat slik jeg kunne levd uten at det verken ble for slett eller upersonlig! Helt perfekt..!

Ha en kjempefin dag og uke! Flotte grønne bilder under her - og jenten er jo bare såå skjønn! Vet ikke om jeg kommenterte da du viste frem rosa farger... men åååååh! Supersøt!

Klem fra Ida

Cherry Blossom Blog sa...

Dette var heeerlig mandagsinspirasjon på en ellers så grå og regntung dag! Jeg likte bildene veldig godt, det første er en klar favoritt! Lyst og energigivende!
Fin mandag til deg! :)

Kristine sa...

Herlige bilder :-) ser du er blant flere som har startet med store bilder...ser utrolig stilig ut. Må kanskje prøve å sette meg inn i det jeg og...kjenner jeg lider av et lite snev av mørke-deprasjon om dagen..huff, syns det er mørkt og trist ute ja :-( gleder meg til jul og julelys!!
Har forresten tatt fargeutfordringen din, kjempemorsomt ;-) Ha en herlig mandag!! klemmer

christin sa...

Så fint! Ganske utrolig at det går ann å få et så grovt materiale som betong til å se så varmt og koselig ut.

Jeg har et lite trappespørsmål til deg. Ser på siden her at du har sortmalt trapp. Det ser jo flott ut! Er du fornøyd? Vi er så usikre på om vi skal gå for sort, grå eller hvit trapp. Noen trappeord mottas med takk :)

Ha en flott mandag!

Kardemomme sa...

Ja grønt er skjønt! Særlig den grønnfargen som du har en del ting i. Tenk at du både har det fine stettefatet fra Ting og sykkelkurven fra Louise Campbell..
Jeg blir helt grønn av misunnelse ;)
I det hele tatt har du omtrent alle de gjeveste tingene jeg vet om! Og huset deres er så nydelig!
Det øverste inspirasjonsbildet har jeg engang lagt ut på den gamle bloggen og det er råfint!!
Elsker den stilen!
Ønsker deg en fin uke :))

mi-rachel sa...

enig.
meget pent stylet og fotografert.

Marianne sa...

ME LIKE!! =)
M

Vibeke sa...

herlig herlig, fryd for øyet! glad du deler :)

her går turen til vollen med en venninne i morgen, fare for at det blir med noe hjem fra herligheten...fnis. det vi egentlig skal er å få ordnet noen julegaver.

klem

Myhome sa...

Flotte bilder!!!
Perfekt styling:)
Takk for inspirasjon!
Ønsker deg en fin uke!
Klem Anita

FlorasFrue sa...

En av mine favoritter også - jeg elsker bildene og stylingen! Har ikke sett disse enda, takk for inspirasjonen :)
Kjersti

Marihøna sa...

mmmm, deilige bilder! Likte spesielt godt det øverste faktisk, Pga at jeg ønsker meg syveren-stoler innmari mye :)

Ylva sa...

Oj vilka härliga bilder. Jag gillar speciellt klädstången på snedtaket. Vi har snedtak i vår sommarstuga och det kan vara svårt att utnyttja utrymmet väl, men det här kan vara en idé. Sen blir det kanske inte lika snyggt när man hänger upp blåställ och fleecetröjor...
/Ylva

socials