søndag, november 1

Store bilder her og


Foto:IfraLahell
Prøver meg på store bilder jeg og. Teksten har flyttet på seg, så det kan være det ser litt rart ut. Men skal nok finne ut av det.  Derfor det forrige innlegget ble slettet. 
Får nok en gang skryte litt av det nye spisebordet vårt som straks skal flytte inn. Skal male og pusse litt og forhåpentligvis er det på plass i løpet av uken. Tror det blir veldig fint. Her er den sløve innedagen godt i gang. Boller står på menyen. Ha en fin søndag videre!

9 kommentarer:

Kathrine H sa...

Herlig utsikt fra spisestuen!

Ønsker deg og dine en flott søndag. :o)

mi-rachel sa...

det med teksten skjedde hos meg og.
skal si fra om jeg finner ut av det.

Christine Louise sa...

Nydelig utsikt :)

moa sa...

Herlig bilde med den fineste utsikt!
..fortsatt finfin søndag

moaklem

MiaNostalgia sa...

Åh - for en nydelig utsikt!
Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

mi-rachel sa...

for en utsikt!

jeg prøvde ignorer linjeskift, men fikk det ikke til. ja ja..jeg finner nok ut av det etterhvert;)

Tove sa...

Så fine bilder, likte spesielt det øverste og "putebilde":) Ha en fortsatt flott mandag

Anonym sa...

jvor er den sofaen fra spisestua fra?


svar på thomas.brandth@gmail.com er du snill

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

socials