søndag, november 15

Lilla drøm




Foto:Trine Thorsen

Lilla må være en av mine favoritt farger. Ihvertfall på denne årstiden. Ser frem mot adventstiden nå. Til tente, lilla lys og duftende svibler. Her begynner julen å snike seg innover oss. Snart skal jeg ta frem kameraet igjen og knipse litt. Det har fått hvile en stund nå. Er ikke like lett å ta fine bilder nå i høstmørket, det har sikkert flere av dere også erfart.


Disse bildene er tatt av den fantastiske fotografen Trine Thorsen. Hun har ikke problemer med å fange lyset. Mange flere godbiter finnes her.



11 kommentarer:

Kristine sa...

Hei :-) ååå, de 2 første bildene kjenner jeg igjen! De er fra et en hjemmehos reportasje som har vært en av mine store inspirasjonskilder når jeg har innredet!! hehe..den var i et rom123 for ca 1 1/2 år siden, husker ikke hjemme hos hvem..men husker at jeg elsket bildene og stilen!! sukk...herlig å se igjen!

Butikkåpningen gikk kjempebra! Var innom i lunsjen min, og akkurat da ble første ugle solgt, kjempemoro. Blir spennende å se hvordan det utvikler seg, utrolig kjekt å få være med gjengen med kreative damer! Jeg suger til meg av inspirasjon og kunnskap, hehe..ønsker deg ei god, ny uke :-) KLEMMER

victoria (huset i byen) sa...

lilla er en av mine abselutt favoritter og spesielt til jul..
flotte bilder, spesielt de hjemme hos innhaveren av purpur ho hadde et inspirerende og flott hjem
ha en flott uke
klem victoria

MiaNostalgia sa...

Nydelige bilder, spesielt likte jeg bilde nr 2. Lilla synes jeg er veldig fint i interiør hos andre, men det ahr liksom ikke helt funnet plassen sin i hjemmet vår.
Ha en fin søndagskveld.

holmberg sa...

Såååå utrolig vakre bilder, me ♥!
Skal inn og se på flere bilder fra henne, takk for tipset!
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem fra meg;)

PS.: ...og ja, har kjøpt bladet RUM på Narvesen butikker, blant de som har størst utvalg;)

mi-rachel sa...

å ja..så fint lyset var fanget!

Tove sa...

For noen nydelige bilder! Ja, lilla er veldig fint:)

Minmill sa...

Skjønne lekre og deilige interiørbilder som gjorde godt å feste blikket på. Jeg er veldig glad i lilla selv og sluker sånt rått. :))

Cherry Blossom Blog sa...

Dilla på lilla her i huset også, herlig farge å bruke i interiøret under vinterhalvåret. Skal prøve meg på en lilla jul i år tenkte jeg, det kan jo bli rett så lekkert :)

Enig med du, Panton stolen under står øverst på min ønskeliste, helst flere....hvite, både til stor og liten. Var og prøvesatt den på Illums her om dagen, og den er helt rå! Synes dessuten barnestørrelsen er suuupersøt! :)

Fiiin uke til deg!

linn sa...

Nydeleg! Lilla er ein stor favoritt sjå meg og.

Fanga lys, ja. Det skulle eg veldig gjerne ha lært meg. Syntes det er så frustrerande at det er så vanskeleg å ta fine bilete no om dagen. Men det hjelper jo å sjå på fine bilete andre viser og tar da ;o)

*klemmar*

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials