fredag, oktober 28

♥ Fargebonanza hos Rice



For noen uker siden var jeg på besøk i disse flotte lokalene hos danske Rice. I Odense ble mine fine kolleger og jeg invitert inn i det mest fargerike showrommet ever. Rosa gulv, blå gulv, rosa vegger, masse humor og jevnt over masse fargerike og fine detaljer. Wow! Wow! Wow! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg brukte det ordet i løpet av noen timer. Et utrolig inspirerende besøk som endte med at vi kjøpte inn masse nytt til butikkene våre og "inspirasjonshardisken" er snart full! 
Blått Smeg kunne godt ha blitt med meg hjem, sammen med fargerike puter, hyller, og kurver. Vi kjøpte inn mye nytt fra Italian tableware som er min favoritt fra Rice. Tallerkner og skåler i robust og håndmalet porselen. På vei til Ting i disse dager!

Og tusen takk for hyggelig velkomst og gode ord fra dere jenter- det varmer masse! Nå er det beina på bordet og sofakos resten av kvelden. Håper du får en fin en, der du er.

♥ IfraLahell

19 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Oi...
for et sted...
...For noen farger
FOR en energi!!!

LOVE IT

Anonym sa...

Fargeterapi? ? ?
JA, i mine øyne!
Herlig med det rosa gulvet, elsker smeg skapet - jeg hadde nok valgt pastellfarge, men herlig var det uansett! ;)

Farger gjør en glad!!

Klem Ida
:)

deconordic sa...

Bloggen din er en av hovedgrunnene til at jeg selv fikk lyst til å blogge! Jeg ble kjempeglad da du dukket opp med nye innlegg igjen nå. Og: WOW, tror ikke jeg hadde fått sagt stort annet der inne heller.

Klem!

Anonym sa...

Det pink gulv har godt nok wauw effekt!

Anonym sa...

jeg maa vaere den eneste fra Norge i bloggeland som ikke har noe fra rice - jeg titter og titter - for min favoritt butikk i Bcn HAR Rice, mest av alt har jeg oensket meg de store kurvene...MEN saa var det disse penga da...
ha en flott helg!!

Gamletingretten sa...

Åjameien :D Så morsomt! Et univers av farger, er så herlig å få den følelsen. Bare bli blås over ende av inntrykk :D

Pia sa...

Herlige farger - man blir jo bare glad av å se disse bildene!
Ha ei fin helg!

HannasHörna sa...

Hej! Det ser fantastiskt ut. Jag kan tänka mig allt... Ha en go helg! Kram

Anonym sa...

Her var det sannelig mange fine farger å bli glad i, hærlig å være inne i sånne butikker.
Klæm fra me

Liza sa...

Jeg blir i godt humør når jeg slike farger, herlig.

God søndags kveld:)


Liza

Loppedilla sa...

Elsker fargerikt stæsj! Fine saker og fine bilder

corine @ hidden in france sa...

I love your blog and I wrote a post about it today. I LOVE Rice and wish we could find it here in the United Sates but no...

Martha sa...

Kule bilder..til å bli glad av...
Jeg "fant" deg på anbefalingen hos Cez..
Så du er en av de dyktige jentene bak NIB ??
kommer tilbake hit..herlig blogg..og elsker de sorte trappene dine!!
Flott mandag til deg.
klem:)

My Scandinavian Home sa...

Hello! Just stumbled across your lovely blog. Rice always puts a *smile* on my face. Thank you for sharing!

Svenngården sa...

Hurra for Rice!
Og hurra for at du er tilbake. Bloggefri er og gjør godt, det :)

Det ble veldig bra med ny vegg i stua, og jeg gleder meg til å se hva som kommer opp!

Ha en fin kveld!
-Amalie

Anonym sa...

so funnnnnnnnnnnn! i love!!!

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials