mandag, oktober 24

Gått i hi?

Oh yes! Og det har vært veldig nødvendig. Etter ferien kjente jeg at bloggelysten var søkk borte og med nok å gjøre på jobb og ellers i hverdagen har det liksom ikke blitt tid. Men i dag kjente jeg at lysten var tilbake igjen og det er digg! 


Jeg har ikke vært helt avskjermet fra bloggtilværelsen altså, jeg har tittet på dere! Jeg har sett at høsten har kommet til dere, noen har tjuvstartet på juleforberedelser. Noen har handlet nytt og andre har raidet loppiser. Ikke avskjermet, men inspirert og med ny giv. 


Det har skjedd noe nytt her hjemme. Vi har satt opp en lettvegg i den gamle spisestua og dermed fått ett ekstra soverom. Samt en vegg. En vegg som MÅTTE tapeseres. Tapetet fra Ferm Living har jeg ønsket meg i mange år og det ble helt perfekt. Takk kjære IfraLahellmann:) Det var han som endte opp med å tapetsere. Fin arbeidsfordeling, jeg velger tapet og han tapetserer, og lille snuppa klatrer! Noe må opp på veggen der. Hva synes du, bilder eller et vitrineskap? 

Klem til alle som vil ha IfraLahell:)

18 kommentarer:

Myke minutter sa...

Så flott det ble! :) Spennende å se mer etterhvert, hva du skal ha på den veggen :) Og velkommen tilbake i bloggland :) Ha en herlig tirsdag!

Unknown sa...

Så utrolig tøft med striper :D
Blir spennende å se hva du ender opp med på veggen der :) morsomt med litt planer og prosjekter også! :p

god tirsdag til deg!
klem Mari

Spire sa...

Så fint og stilrent med striper i sort og hvitt. Det er ikke alltid man har ork til å rekke over alt. Denne bloggingen krever tross alt litt tid, men gir heldigvis masse også!
Klem tilbake til deg!
LenaE

(eddas) sa...

Den ble veldig lekker.Synes nesten ikke at det skal være noe på veggen.Den bør bare nytes synet av..:)
Ha en fin dag...

Tone sa...

Kjempekul tapet!!
Spennende å se hva du velger å sette på veggen, uansett så er den veldig fin i seg selv da:)
Godt med noen nye prosjekter og bloggingen for man ta etter lyst og tid.
Ha en super tirsdag:)
Klem

Kirsti sa...

Så hyggelig at du titter innom igjen. Innleggene dine har vært savnet.

Veggen syns jeg ble utrolig kul. Tror det også hadde gjort seg med noen bilder i knasje farger. Har i alle fall sett det flere steder og syns det er kult, men farger er ikke helt min greie...

Kirsti

KROnPRINSESSENE sa...

SÅÅ glad jeg ble, da jeg hadde lagt meg under dyna i går og sjekket bloggrollen fra mobilen! Ett savnet Ifra Lahell innlegg :) Hurra!

Hjertesukk tapet du har fått deg...
Virkelig nydelig.
Kommer ikke på noe smart i farten angående hva du skal pynte med, men det gjør nok du selv snart ;)

Klem May Helen

Sybell Agathe sa...

Velkommen tilbake! Tapeten var jo rålekker! Jeg sier bilderammer, da får du frem tapeten! ;) Ha en glad dag! Klem

STYLIZIMO sa...

Yes! Endelig :)

Så utrolig lekkert det ble med tapeten fra Ferm Living. Den havnet rett på ønskelista mi nå også. Jeg er jo i max svart og hvit modus om dagen.

Jeg ville nok ikke dekket for mye av veggen, men et skap er jo alltids greit om man behøver litt oppbevaringsplass eller hur?

Ha en god dag!
klem Nina

Malene sa...

Dejligt med lyd fra dig.

Hildemor sa...

Hei og hå,
kjempestilig tapet:),
spennende å se hvordan det blir:)
Klem Hilde

Lille Liljehvit sa...

Jeg elsker tapeten!!! OOOh yeah!!

lilja

ceciliegrut sa...

Godt å se du er tilbake..

Veldig fint med striper.
Passer godt inn hos deg <3

Fru M sa...

Nyyydelig tapet. Enkelt og så kult! Godt å se noe fra deg igjen. God helg. Mvh Å

linn sa...

så kjekt med eit innlegg frå deg igjen! du har vore savna :)

STILIG vegg! det er så godt at alle ikkje er så pysete som meg ;)

kanskje det hadde vore fint med eit svart skap/kommode...

nyt helga!

-klem

Unknown sa...

Rålekker tapet! I like a lot! :)
Gleder meg til å se fortsettelsen!
Ha ei flott helg!
Klem Carina

aasensmilefjes sa...

Stilig tapet:)

Tror jeg ville kjøpt to Ikea, sorte, tykke hyller( i to forskjellige lengder). En til å ha en kjempe stor fargerik vase ( jeg liker spesielt orange eller rødt), den andre med ikke noe/eller sorthvite bilder( bildene kan henge på veggen eller stå på hyllen,veldig stilig om du har noe farge nyanse av samme sjanger fra vasen på de sorthvite bildene, eks rød jakke, signaturen på bildet orange og tredje enda rødere strek på bildet)

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials