søndag, juli 12

På besøk hos Söta bror






Jeg ramlet over disse bildene da jeg var innom og leste litt på Husohem. Tenkte jeg skulle dele de med dere. Bildene er fra en leilighet i Södermalm. En lekker en spør du meg! Har selv en litt tom vegg i stua og lurer på om vi kanskje skulle bygd en integrert bokhylle- har en haug med bøker i kjelleren som nok gjør seg bedre i en hylle her oppe i stua. Det ser ganske fint ut på disse bildene ihvertfall. Stolene fra Le Corbusier skulle jeg gjerne hatt kloa i... nok en ting på ønskelista ?Flere bilder fra denne leiligheten finner du her. God søndag videre til de som titter innom!

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Bra du deler med oss, superinspirerende bilder :)
Du er en ENER når det gjelder interiørinnlegg!!!

Kunne tenke meg en tur innom den nye interiørbutikken i Drammen som du nevner litt lengre ned her men jeg finner ikke ut hvor den ligger, kan du gi meg en liten forklaring?

sommerklemmer

mi-rachel sa...

enig..denne leiligheten var lekker.
og innebygde hyller er jammen fint.

mi-rachel sa...

enig...denne leiligheten var lekker.
og innbygde hyller er jammen fint.

Kvirrevitt sa...

Integrert bokhylle er fint. Vi har en vegg som jeg ikke er helt fornøyd med, så har faktisk selv tenkt å lage en "nisje" til å ha bøker i. Men det blir bare med nederste del av veggen, og bare en lang, smal, horisontal nisje midt på. Gleder med til å få det gjort! Må bare få giret opp han mannen min!!:)

M sa...

Hei!
Integrerte hyller synes jeg er stilig!! Heldige du som kan få det i hjemmet ditt.
Jeg har en utmerkelse/oppmerksomhet til deg på bloggen min.
Klem, M

Englefryd sa...

Hei hei.
Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min. Utrolig kjekt at du vil følge meg:-)
Kjempe flott blogg du har, masse inspirasjon her inne!!!!
Gleder meg til å ta en titt inn igjen snart.

Håper dere får en flott uke.

Klem

socials