fredag, april 15

You know where to find me!





I mars måned var det i hvert fall liten tvil om hvor man kunne finne meg. Det har tatt tid å åpne den nye Småting butikken vår, men herlighet så moro, og så stolte vi er nå. Varene er bare smashing, sånn helt objektivt ;) Vi hadde føråpning på fredag og åpningsfest i knall vær på lørdag. Det hele toppet seg på kvelden, med skikkelig feiring på Arakataka med alle de fine jentene mine. En super uke! På søndag kom forkjølelsen, typisk når kroppen har vært skikkelig pumpa i mange uker og endelig får slappe av litt. Nå er det snart påske og jeg gleder meg til å endelig få satt ordentlig i gang med dukkestua til Thelma. Vi blir hjemme i påsken og skal kose oss skikkelig. Skal du ha by-påske i år, eller reiser du til fjells? 

Til alle som titter innom, fiiin fredag til deg.
Klem IfraLahell 

17 kommentarer:

an-magritt sa...

Hei fine du!
Vakreste butikken din!
GLEDER meg til å ta turen innom denne skattkisten av en butikk!

(Fikk du mailen min...?)
Ha en fin kveld, du vakre!

KROnPRINSESSENE sa...

Å, for en kjekk butikk du har stelt i stand :)
GRATULERER med åpningen!
Ja, takk begge deler:by og fjellet i påsken for min del...
God påske til deg!
P.S. Fikk lyst til å shoppe nå etter å ha sett på bildene.. ;)
Klem May Helen

IfraLahell sa...

Takk dere:)

SnelleLibelle- nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvem som gjemmer seg bak navnet..tihi:) Har ikke fått noen mail

Loppedilla sa...

oj for en kul butikk! hvilken by er denne i? lykke til med satsingen!

ReVinyl sa...

Denne butikken så fantastisk hærlig ut! Det ser ut som det er i Oslo, og jeg skal nok finne ut hvor den ligger og avlegge et visitt ;) Fin påske! :)

Hasigamas mamma sa...

Butikken ser helt rå ut! Hvor ligger den??
Håper du er frisk, og at dere får ei flott påske!
Klem
Lise

Stine Hoelgaard Johansen sa...

tillykke med din fine butik, hvor må du være stolt!
sikke en masse skønne varer

Stine:)

NIB sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer.. det var virkelig en flott butikk!

Her er det hjemmepåske og hyttepåske 50/50

ha en fin påske!
klem

Kine og Ludo sa...

Fineste flinkeste Julie! Så bra det har blitt!! Du har all grunn til å være superstolt!!

Pia sa...

Fantastisk flott butikk - stas å komme innom. Og nydelige makroner...;)

Eldrid sa...

For en skikkelig koselig og fargerik butikk!Proppet med herlige saker!!
Ah, synd den ikke finnes her!!
Lekkert!
Gratulere med en flott åpning!
Vår påske skal feires i aolfylte California..så det blir ekstra kos:)
Men spør du meg er hjemme veldig bra!!
:)
Nyt!
Og gledelig start på påsken!

:):)
Eldrid

Mari sa...

Åh, jeg var innom butikken i helga og handlet bursdagsgaver. Elsker TING butikken(e) :) Mye fint, og mange bra merker. Godt utvalg. :)

Liker bloggen din. Kjempe inspirerende.

Mari

Mariharlagetblogg.blogg.no

soisses-dasleben sa...

what a fantastic shop - i would love to buy stuff there! CONGRATS!!!

i wish you the best...
dani

Isimagen sa...

For en flott butikk!
Dessverre er det umulig å finne ut hvor butikken ligger både på facebook og på ting's egne websider. Uproft!

Er dette en utvidet del av den originale Ting-butikken i Akersgaten i Oslo, eller? Tar gjerne en tur innom hvis jeg finner ut hvor butikken ligger..

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials